ناحیه کاربری | پشتیبانی
   
 
 
پیگیری شکایت
ارسال شکایت
پورتال مشترکین
گارانتی تجهیزات
راهنمای پرداخت اینترنتی
لیست خطاهای اتصال
توافقنامه کیفیت سرویس (SLA)
 
 

راهنمای عیب یابی ADSL

  • چراغ لينک مودم چشمک زن یا خاموش است (چراغ status خاموش است)
    اين مشکل به دليل برقرار نشدن ارتباط فيزيکي ايجاد مي‌شود، ابتدا بررسي كنيد خط تلفن بوق آزاد داشته باشد، تمام کابل‌ها، سوکت‌ها و قطعات فيزيکي را بررسيي كنيد. خط تلفن به صورت مستقيم بايد وارد پورت (ADSL LINE) مودم شود .
    براي برطرف كردن مشکل، گوشي تلفن، دستگاه نمابر، Caller ID، دستگاه Dialer را جدا كنيد و از خروجي مودم (پورت phone) به گوشي تلفن وصل کنيد. در صورتي که لينک باز هم ثابت نشد به خروجي مودم يک گوشي وصل کنيد و از اين طريق پشتيباني تماس بگيريد.

  • علامت ضربدر قرمز رنگ بر روي connection مشاهده مي شود
    کابل Ethernet شما به صورت فيزيکي قطع شده است، کارت شبکه، کابل متصل به مودم و کارت شبکه، سوکت پشت pc و مودم را بررسي كنيد.
     
  • چراغ link مودم شما هنگامي که با تلفن صحبت مي‌کنيد، ثابت است ولي به محض قطع شدن تماس لينک شما چشمک زن مي‌شود (status خاموش مي شود)
    ممكن است كه پريز تلفن شما مجهز به نويزگير باشد؛ بنابراين ابتدا از وجود برق‌گير (نويزگير) بر روي پريزها اطمينان حاصل كنيد و در صورت وجود آن را خارج كنيد. (اطمینان حاصل نمایید که دو شاخه ضد برق در مدار تلفن وجود ندارد.)

  • تمام LED هاي مودم شما جز POWER خاموش است
    تمام کابل‌هايي را که به مودمADSL متصل شده است از مودم خارج و آداپتور برق را قطع كنيد. 5 دقيقه مودم را خاموش نگه داريد. آداپتور مودم را دوباره وصل کنيد.
    در زمان نوسان برق، حتما مودم را خاموش کنيد.
 
   
 
"تمامي كالاها و خدمات اين فروشگاه، حسب مورد داراي مجوزهاي لازم از مراجع مربوطه مي‌باشند و فعاليت‌هاي اين سايت تابع قوانين و مقررات جمهوري اسلامي ايران است"
 
خدمات پشتیبانی بومرنگ حساب کاربری من پیوند ها

 

شرکت بومرنگ رایانه، دارای پروانه Servco به شماره 22-95-100 از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی